Інформація для абітурієнтів
Навчальні плани і звіти
Олімпіада
Консультативний центр
НАВЧАННЯ
КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ
Кафедра МО та ПВШ
КАФЕДРА ДПО
КАФЕДРА СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
КАФЕДРА СР і МСД
КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ
Навчально-науковий Інститут педагогіки і психології,
Науково-дослідний центр гендерної освіти |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Елена Король | ||
14.03.2017 19:44 | ||
Заснований як Лабораторія гендерних досліджень Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка 30 листопада 1998 року. НДЦГО входить до складу Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти. Керівник НДЦГО: кандидат філософських наук, доцент Луценко Олена Анатоліївна Колективна науково-дослідницька тема: Теоретико-методологічні та методичні основи впровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів. Номер державної реєстрації: 0114U005223 Мета діяльності НДЦГО – впровадження гендерних підходів у систему ВНЗ та державної служби, що розглядається як комплексна проблема за такими основними напрямками: · розвиток гендерної теорії в дослідженні історичних аспектів навчально-виховного процесу з урахуванням фактору статі; · впровадження інноваційної освітньої практики (яка передбачає включення гендерної парадигми в освітній процес) з розробкою відповідної моделі забезпечення; · цілісно-процесуальна модель ступеневої практичної підготовки майбутніх освітян і соціальних працівників до фахової діяльності з урахуванням гендерного чинника; · підвищення рівня поінформованості викладачів ВНЗ з питань запровадження міжнародних стандартів з гендерної політики в освітній сфері; · здійснення допомоги і участь в переробці навчальних програм стандартів гендерної освіти соціально-гуманітарного та соціально-педагогічного спрямування, включення в них гендерної парадигми; · розробка проектної моделі та рекомендацій для студентів по здійсненню гендерної експертизи соціальних проектів, підручників та навчальних текстів, а також для викладачів ВНЗ по здійсненню гендерної експертизи робочих програм; · цілісно-процесуальна модель ступеневої практичної підготовки соціальних працівників, державних службовців регіону до впровадження гендерних підходів в роботу державних установ та органів місцевого самоврядування, модернізації засобів і методів навчання й виховання з урахуванням проблем соціальної статі. Стратегічна мета діяльності НДЦГО: запровадження гендерної концепції в освіту – зміна культури взаємодії статей, зміна відносин ієрархії на відносини партнерства, привнесення в ідеологію суспільства і держави таких цінностей, як миролюбність, паритетність, толерантність та ін. |
||
Обновлено 15.03.2017 17:54 |